lørdag den 3. marts 2012

Fredag & Lørdag.

Fredag var jeg nede i byen med en af mine veninder, det var rigtig hyggeligt!Og jeg havde jeg 15 månedersdag med Anders<3 Rigtig hyggelig dag hvor jeg sov ude ved ham, og spiste slik og drak energidrik, juhuu! Så så vi en film, piranha, den grinte vi mest af fordi den var ret uvirkelig. Nå men det var ihvertfal en rigtig hyggelig fredag, med den dejlige Anders<333

Lørdag, vågnede jeg op med Anders ved min side, og desværre vågnede jeg også op med migræne.. Så var jeg til en lille fødselsdag ved en af mine forældres venner. Efter det tog jeg hjem og pakkede mine ting, og så smuttede jeg ud til Kia, og nu sidder vi bare og ærger os over at vi ikke kan finde ud af at tænde for fjernsynet..
Håber at i derude har haft en hyggelig weekend, og får en god søndag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar