onsdag den 7. marts 2012

Onsdag (2)

Hejsa, vil lige skrive lidt mere om min dag idag! Jeg har selvfølgelig været i skole, og der havde vi en klam time hvor vi skulle lærer om tarme... Men efter det skulle vi have tysk, øv! Så tog vi i biografen, det var rigtig hyggeligt! Sad ved siden af to skønne mennesker! Så skulle vi gå op på skolen igen i pis regnvejr, det var ikke fedt!! Blev heldigvis kørt hjem fra skole af min farmor, hvor jeg efter det kom til hiphop med min bedsteveninde. Så har min aften gået sammen med hende, og nu sidder jeg bare og hygger i stuen :)

2 kommentarer:

  1. Hej, rigtig dejlig blog.
    __
    Jeg er blevet fast læser. Håber du vil gøre det samme.
    Kram, ordinarythingsbyjulie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er blevet fast læser af din :-)

      Slet